Click Me Ok..!!

Sunday, July 22, 2012

Intersession now began..!!


Assalamualikum n hye peeps..:)


yeayy...Starting from tomorrow no more layan movie tengah2 malam..
No more on9 pepagi buta, no more baca novel pepagi buta 
n most importantly no more bangun lewat..
Sebab esok dah start class intersesi aku..
Tapi nasib baik la class aku hanya dari pukul 10 sampai 12 sahaja..
Tiap2 hari ok..Adeyy...

Jadual intersesi untuk sem ini..
yang merah tue ja ok..:)

Means aku dah xboley main2 dah..
Jangan dok perasan cuti sem macam kawan2 aku yang lain..
Walaupun hanya satu subject saja aku ambik tapi still aku kena bagi 100% commitment to this subject.
Hopefully aku boley score untuk subject ini..
Amin..

Cuma yang x berapa bestnya hanya aku n sorang lagi classmate aku grup B..
Lagi 2orang terpisah..Diorang grup A..
Huhu..Xbest betol..
Tapi xpa..Xkisah la dengan sapa pon kan..
Janji aku sendiri yang nak belajar..
Apa2 pon semua atas aku sendiri..
Kalau ada kawan tapi aku xmau belajar pon xguna juga kan..
Cuba sedapkan hati sendiri..ehe
Cuma kalau ada diorang lagi best rasanya..

Hopefully esok akan berjalan dengan lancar..
Sebab ney kira first time aku g class tanpa star5..
Selalunya memang akan berkepit dengan diorang..
Even g toilet pon dengan diorang..haha

Ok2..
Nak g iron baju..
Mulai malam ney start la balik rutin harian aku..
Asal malam ja kena iron baju..
hehe..
If ada sesapa yang nak tolong ironkan just give me a call k..
kahkahkah..
Till then..tatatititutut...:P








No comments:

Post a Comment