Click Me Ok..!!

Wednesday, September 5, 2012

Ceritera Raya 2012..:P

Assalamualaikum...:)

Woww..lama gila aku menyepi kali ney...
Sampaikan nak mulakan entry ney pon agak payah..
Asyik backspace ja..
hehe..
Tapi hariney aku paksa diri aku untuk update jugak.

Btw, masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat hari raya utk korunk2 semua...
Kinda late, right...But apa nak kisah raya kan sebulan...hehe..
Raya kali ney sama saja mcm tahun2 lepas..
Cuma tahun ney lebih meriah since dapat jmpa lebih ramai kwn2 lama..
Dah macam reunion pulak..

First day raya macam biasa wajib raya Utan Aji dulu..layan tamu sampai ptg...
Eh..eh..xpetang sangat la..sbb dalam pkl 3 lbh aku dah gatai kaki nak berjalan...
Macam biasa beraya dengan gadis2 kesayangan..
Malam pulak sambung layan tetamu lg...
Sedar2 dah pukul 11...badan pon dah nak lemau..
Apa2 pon tengs untuk kwn2 yg sudi mai umah aku...:)

Second day pulak pg2 dah bangun bersiap nak balik kampung..
Balik kg..wo wo wo balik kg...:) 
Terasa la jugak feel balik kg even kg aku dekat ja..
Kedah ja pon..
Langkau satu negeri saja..



bersama hero2 pujaan hati..



 me n my mom...
sama x muka kami..??

Kesayangan aku dunia akhirat...



along n abg ngah..:)

Macam tue jela first n second raya aku..
Next entry aku story mory pasal wedding kawan kau pulak...
Till then...
daaaaaaaaaaa......:P







No comments:

Post a Comment