Click Me Ok..!!

Monday, July 16, 2012

Reward 4 myself




Assalamualaikum n hye all..


Dah menjadi satu kemestian
bagi aku n  star5 untuk menghiburkan diri after berperang dgn final exam..
Dari zaman diploma lagi macam ney..
So dah menjadi satu kebiasaan..:)

Lepas habis saja sitting for last payper terus balik umah siap2 g Alor Star..

Gigih bukan..
Xmenyempat ja semuanya..
Bukan apa kami betol2 nak manfaatkan masa yang ada..
Sebab hari sabtu pagi semua dah nak balik umah masing2..

Makan besar, tgk wyg, boling n karaoke antara apa yang kami buat haritue...
Memang sangat2 enjoy..
Sangat2 dapat lepaskan tension..
dapat ketawa puas2..
Cuma agak sedey coz mira xdpt join..
Kalau dia join lg best rasanya..:(
Xpa..mybe next time kan yunk..








Time tue jugak aku sempat beli something untuk direwardkan kepada diri sendiri..
Yang ney pon dah menjadi kebiasaan untuk aku..

After berjaya menghabiskn semester keempat dgn xberapa jayanya...

So aku rewardkn diri aku dgn

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ini

yeayyy..novel baru..
3 sekaligus...baru puas nk bc..haha

Pada aku reward untuk diri sendiri ney penting sebab ia akan buat kita lebih bersemangat..
Lebih berusaha..
Lagipun bila kita dah berjaya selesaikan sesuatu tugasan tue
Apa salahnya kalau kita hadiahkan diri sendiri dgn sesuatu yag kita suka..
Sekali sekala kena juga treat diri sendiri...
Xsalah kn...
Serius aku cakap..
memang benda ney dapat buat kita lebih bersemangat..

Macam aku sendiri..
Xsabar rasanya nak habiaskan last peper haritue..
Sebab nak beli novel ney la
Walaupun harga x seberapa..
Tapi disebabkan novel ney adalah salah satu kegemaran aku..
Maka dia jadi sangat exclusive..

Muka manyak senyum bila dah dapat novel2 ney...
:)




k2 dah time untuk mentelaah..
gudnytezz all..
Syukuri untuk semua yang terjadi hari ini dan tidurlah dgn nyenyak..
daaa...:)








No comments:

Post a Comment