Click Me Ok..!!

Saturday, July 21, 2012

Goodbye Syaaban..Welcome Ramadhan..:)

Assalamualaikum...

Alhamdulillah....
Hari ney aku masih dipanjangkan umur untuk sekali lagi bersama sama dengan yang lain untuk menyambut bulan yang penuh kemuliaan ney..
Masih lagi diberi kesempatan untuk beribadat dibulan yang mulia ini...
Syukur sangat2...:)

Hari pertama Ramadhan tahun ney dimulakan dengan perjalan 4 org sahabat 
ke Wang Kelian dan Padang Besar..
haha..gigih bukan..
First day dah berjalan...
Penat usah dicakap la kan..
Time tue la juga teringat pulut ayam,
Ayaq nyoq...
Nasib x pengsan ja td..hehe..

Tapi bila dah bersama kesayangan aku ney..


Penat pon ok ja..


Senyum saja walaupun panas Ya Rabbi..










Petang td pulak aku p bazar ramadhan..
Ya tuhan...Sangat la meriah ok..
Bukan meriah dgn jualan
tapi meriah dengan orang...
Naik pening kepala aku tgk ramai2 mcm tue..
Nak beli pon serabut..
N insyaallah aku xmau p bazar ramadhan Kangar dh..
Sebab sesak sangat..
Buang masa saja...
haishh...P bazar Titi Chai lagi best..haha..


Till then..
Selamat menjalani ibadah puasa...
Bulan ini semua syaitan masuk penjara..
so xda sebab la kalau nak buat jahat..
Kalau buat jugak tue atas diri sendiri la kan..
Renung renungkan dan selamat malam....
:)






No comments:

Post a Comment