Click Me Ok..!!

Sunday, July 15, 2012

Aku sudah bebas....:P

Assalamualikum.....:)

kruukk2....Anybody here???
Haa..nampak sangat x ada orang nak menjengah blog ney kn...
Tuan dia sendiri pon xda masa apatah lagi orang lain...
Kesian kau blog..dapat tuan macam aku nie..
Sangat M..:P

Rasanya dah sebulan x menaip something..
Sampaikan xtaw nak mula macam mana..
Padahal banyak ja moment suka dan duka yang berlaku sepanjang penyepian aku...

Sedang asyik berpikir nak mula dari mana...


Tiba2 aku teringat kat Johan...
Acewah..macam pakwe aku pulak nak ingat2 kan...
Bukan teringat kat dia ekceli..tapi teringat kat dialog dia saja..

"Ini dah x perlu" (sambil baling pencil case)
"Ini pon x perlu lagi" (sambil baling nota2 kecil )
"Hari ini saya bebas"..
"Kerana hari ini adalah hari terakhir saya mengambil peperiksaan"..
"Saya bebas drpd mengahafal nota dan saya bebas dr segele gelenya"..
"Hari ini saya nk lepaskan bebasnya"....

"Saya sudah bebas...bebas..bebas"..
"Saya bebas exam..exam..exam"....

Haaa..camtue la perasaan aku sekarang ney..
Rasa sangat merdeka..
Merdeka dari segala yag memeningkan kepala..
Merdeka dari segala nota2 n formula2..
Merdeka dari semester ke4 yang sangat best tapi dalam masa yang sama sangat mencabar...

Alhamulillah...
Semuanya dah selesai...
Hope aku dapat result yang setimpal dengan usaha aku..
Amin...
Sekarang aku dah start cuti..
Maka..hari2 aku menjadi sangat indah...
On9, tgk movie, gosip2, novel n berjalan jalan adalah kerja harian aku...
Wow..sgt heaven Ok..
Korunk2 jangan jelez tw..

okie dookie..
Mood nak bc novel mai dh..
ciaw cin cao dlu..
esok2 kalau rajin aku update plak...:)

B4 tue..
Nah sekeping gambar aku fresh dr oven habaq hang!! ..


Eh silap2..yang ney baru ak...:P



Till then..tatatititutu...
:P








No comments:

Post a Comment