Click Me Ok..!!

Saturday, June 16, 2012

Frst trip- Key eLL

Hye all...

Disebabkan aku sangat la free hari ney and aku xtw nk buat apa time2 camnie...
Maka haruslah blog ney jadi sasaran aku...
Nak lepaskan geram la konon sebeb lama dah x update..
So, hari ney aku akan update blog secara berjemaah...

Actually cerita kali ney boley dianggap dah basi...
Kalau nasi 2 hari xmakan dah basi kan..
Tapi cerita ney bukan setakat 2 hari tp dah lebih sebulan pon..
Memang basi tahap kronik dah..:P

Hurm..Sebelum lebih jauh lagi aku merapu, baik aku start cerita sekarang...
Aku ney pantang jumpa keyboard..
ada ja benda nak merapu...

Ok2..Awal bulan Mei haritue aku n semua bdak clas aku g Key Ell...
To be exact.. 2/5 aku p..
Bukan main gumbira hati bila dapt pergi KL..
Sebab yg petama boley ponteng cls..yeayyy...
Perangai x ubah2
Sebab yg kedua pulak ini merupakan first trip utk kami semua since degree..
Sempat g melawat westport, BNM, Exim Bank 1MDB..
Dapat la jugak Ilmu baru..
N sempat jumpa ex classmate zaman dip dulu...
Best..best.best..

Masa otw balik dr kl-Arau..
Kecoh satu bas ok...
lawan teka teki..
Lelaki Vs Perempuan...
Time ney memang gelak x hengat dunia..
Nasib baik x kena marah dengan drebar bas..
Agak2 sapa menang..?????
Harus r team perempuan menang..
Yeayyyy......u go girls...

Now lets pic tell the story...
Boley camtue???
padahal dah habis cerita pong..!!!











Ok la..sampai disini saja entry aku kali ney...
Esok aku update plak...
Tue pon kalau free la...
Till then...
tatatititutut...:P









No comments:

Post a Comment