Click Me Ok..!!

Monday, April 2, 2012

NOvel = Novelis

As Salam...

Tepat jam 2 pagi aku buat entry ney..
hehe..Orang lain best  ja dok bermimpi
Tapi aku masih di alam realiti..
Dok ngadap cik lappy lagi..

Tiba2 ja ada idea nak berbelog..
Lagipon aku x boley tidoq ney..
Baru lepas bersahur..
haha..
Gila la..makan nasi tengah2 malam cmnie..
Pastu bising gemuk la apa la kan..

ok2..Xnak merapu panjang lebar..
Macam yang korunk sedia tahu...
Bajet macam ada ja orang yang tahu kan..
Aku ney seorang pembaca novel yang tegar.
So,ada la jugak kawan2 yang suggest suruh aku jadi seorang NOvelis..
Aku jadi Seorang NOvelis????
Memang X la kan..

Bukan aku nak merendahkan diri sendiri..
Tapi aku sedar kemampuan diri aku setakat mana..
Hanya aku yang tahu diri aku lebih dari orang lain.

Xsemestinya suka baca novel boleh menjadi seorang Novelis.
Setakat buat karangan BM 2 3 muka surat tue boley la..
Kalau nak dijadikan sebuah buku aka NOvel tu, Memang xlagi la rasanya...
Sampai bila2 pon Xakan kot..

Biarlah orang lain saja yang menyandang gelaran seorang Novelis..
Sebab aku percaya aku tidak layak.
Walaupun minat aku terhadap novel terlalu mendalam 
Tetapi menjadi Novelis bukanlah minat aku.
Minat aku didalam bidang lain.
Bidang yang sedang aku terokai sekarang..

Aku percaya setiap orang ada rezeki masing2.
Yang dah tertulis di Loh Mahfuz..
Begitu juga dengan aku..
Bumi Allah ini luas..
Apa yang penting sentiasa berdoa,beusaha dan bertawakal kepdaNya..
Insyaalah..:)




Sekian bebelan aku untuk pagi ini...
Nytezzz semua...
Wassalam..





No comments:

Post a Comment