Click Me Ok..!!

Tuesday, April 10, 2012

Malam berinai

As Salam peeps..:)

Last week aku attend satu kenduri kahwin..
Kenduri kakak kepada salah seorang star5.
So, semua star5 berkampung di Penang..
Dari Khamis sampai la Ahad..

Memang sangat meletihkan..
Tapi xpa..Aku suka...:)
Lepas siap prepared doorgift terus siap2 untuk berinai..
Jelez tengok pengantin berinai..
Kitorang pon nak jugak..
Padahal time tue bantal dok panggil ja..
Tapi sebab teringin punya pasal kn..
Tahan jela..

Yang bestnya semua star5 berinai..
Tapi yang paling eksaited  aku la..
Siap berinai 2 2 tangan..
Macam pengantin dah aku rasa..




Abaikan jari aku yang bam2 tue..

Mula2 tue rasa janggal la jugak sebab rasanya last aku berinai masa aku form 2..
Tetiba ja minggu lepas teringin nak berinai..
Tapi lama2 ok la..

Orang tua2 cakap x elok sangat kalau selalu berinai..
Hilang seri bila nak kahwin nanti..
Betul ke x aku x tw..
Orang tua2 yg cakap..
Bukan aku..
:)


 Esok ak story pasal doorgift girl plak k..
Tue pon kalau aku rajin la..
Malang btol blog ney dapat tuan macam aku..

Till then...
papai..
:-D










No comments:

Post a Comment