Click Me Ok..!!

Monday, April 23, 2012

Maaf jika Aku X Sempurna..:(

As Salam..:)

Dah  lama rasanya aku xbuat review pasal novel yang aku baca..
Maybe hari ney aku terlebih rajin maka terlahirlah entry nie..
Acewah..:P

Novel ney bertajuk Maaf jika aku x sempurna hasil nukilan Acik Lana..


Rasanya ney first time aku baca Karya Acik padahal ney bukan novel pertama dia..
Baru selamat dikhatam oleh AKu semalam..
Dan novel ney telah sah menjadi milik aku hari khamis yg lalu.
Cuma semalam baru berkesempatan nak baca..

Pada Aku jalan cerita sangat best..
Sangat la xboring.
Memang boley buat aku berjaga sampai pukul 3 lebih semalam..
:P

Ok..meh aku kongsikan sedikit sinopsis novel ney..
Novel ney berkisar tentang Melina seorang anak Datuk Zakri.
SEorang anak orang kaya yang hidupnya terlalu bebas..
Seorang gadis yang agak liar..
Arak dan kelab malam dijadadikan sesuatu yang halal kepadanya.
Sehinggalah satu hati Datuk Zakri meminta tolong kepada anak sahabat karibnya iaitu Luqman supaya menjadi Bodyguard cum Driver kpd Melina.
Tapi yang bestnya Bodyguard cum Driver itu adalah seorang lulusan salah satu Uni di UK..
Dan dia adalah seorang lelaki yang sangat hensem..
Awwww..tergoda aku.
Sehinggalah suatu hari Datuk zakri meninggal dunia akibat kemalangan dan dia telah meninggalkan amanat supaya Melina berkahwin dengan Luqman..
Dari situlah bermula kisah hidup mereka sebagai suami isteri yang.................
Berjayakah mereka menjadi suami isteri sehingga ke akhirnya..???

So, kalau nak taw penghujungnya sila p beli ya..
Xpon pinjam ja kat kawan2 yang dah beli..
Serius best.
Very recommended..
Approved by sirim..
Acewah..:P



|BYE|

3 comments:

  1. kulit dpn die nk sme ngn novel aku bukan mistress by acik lana jugk.. =) recommended...

    ReplyDelete
  2. x tp adik sy bce... ha3... nnt sy tag kmu bukunya... he3..

    ReplyDelete