Click Me Ok..!!

Friday, April 20, 2012

Dulu vs Kini

As Salam 

Dulu lain sekarang lain..
Macam tue la jugak dengan kehidupan seharian kita..
Termasukla jugak dengan berukband aku ney..



Yang besar versi 4/5 tahun dulu...
Dan yg kecil tue pulak versi sekarang..
Nampak sangat yang berukband  aku dah old fashion kan..
Dah lapuk ditelan zaman..
Acewah ayat..sangat cannot go..
Tapi betul la...Terlalu old fasion..
Orang lain semua pakai yg kecil ja..
Tapi aku ney still dok usung yang besar lagi..

Tapi aku sayang kot kat "dia"..
Dah lama aku jaga "dia"..
Since aku part1 diploma..
Means dh lebih 4 tahun bersama aku..
Sebab tue la old school  semacam ja..:P

Apa2 pon aku tetap sayangkan Berukband aku tue..
Xkisah r kecik ka besaq ka..
Janji boley guna..
Boley on9..hehe


sekian saja kemerapuan aku hari ini..
BYE








5 comments:

  1. yea..revolusi..2 3 thun akn dtg xtw la bntk cmna pulak..:)

    ReplyDelete
  2. sbsar kku ibu kki g ah mugkin... ha3.

    ReplyDelete
  3. haha...mybe in one fine days...:) tp x trlalu kck kA??? Hahahaha

    ReplyDelete
  4. g ah xprtikai plak hp skg mkin nipis.. lg nipis dr roti sandwich... xplik.. he3...

    ReplyDelete