Click Me Ok..!!

Thursday, March 29, 2012

M.A.S.A

As Salam..:)

Pepatah mengatakan masa itu EMAS.
Wow..berharga tue..
Emas sekarang ney mahal ok..
Semanyam dah RM700 lbh..
So.mesti korunk rasa sayang kan..

Macam tue la jugak dengan masa.


Harus ada rasa sayang..
Dalam sesaat macam2 boley berlaku..
Apatah lagi sampai berjam jam kan..
Pandai2 la korunk gunakan masa tue..
Jangan membazir masa..
Jangan x tepati masa..

Haa...ney satu lagi penyakit orang kita..
Janji xboley nak pakai..
Sebab tue la wujudnya janji Melayu..
Kesian orang melayu..
Disebabkan air mata setitik rosak habis maskara..:)
haha..rosakkan bahasa betol aku ney..

Tapi betol..Janji melayu tue dah sinonim dengan kehidupan kita..
Aku pon selalu guna..
Sikit2 mesti nak cakap " Ala nama pon janji Melayu"

Aku pon xda a punctual mana pon..
Tapi aku seboley mungkin try to be punctual..
Xselesa sebenarnya biar orang dok tunggu aku..
Aku tunggu orang xpa..
Tapi dalam hati tue merungut gak la mau dok tungu berjam jam kan..


pssst :


                        "Ramai orang yang boleh memiliki jam tangan yag mahal harganya.
Tetapi x ramai orang yang mampu menepati masa yang berharga itu"





Sekian.

No comments:

Post a Comment