Click Me Ok..!!

Friday, February 3, 2012

Aku sebagai babysitter..:)

As Salam peeps..!!!

Hari ney aku bertukar profession dari seorang pelajar yang tengah bercuti kepada seorang babysitter..
Bukan bibik ok..!!
Aku kena babysitt budak kenit sorang ney since mak aku sibuk menolong jiran aku yang akn berkenduri esok hari..
So tinggallah aku dengan si kenit ney saja..
Dia bangun ja dari tdo terus mengamuk sebab mak aku xda..
Habis satu rumah dia tawaf sebab cari mak aku..
haish..macam2..lawak plak aku tengok..:)

Lepas ja aku mandikan dia terus dia soh aku berseluar jeans bagai..
Dok tarik tangan aku ajak p kedai..
haish...kecik2 dah pandai ajak p kedai..
nasibla maklang dia ney super baik..
haha..terpuji diri sendiri la pulak..!!
So, aku pon paksa rela la bawa dia g kedai..
then balik umah dia smbung balik cranky dia tue..
haish..time ney aku dah kurang sabaq dah..
last2 aku on lappy bagi dia layan upin ipin..
Terus senyap habaq ang..!!
haha..
setel masalah aku...
aku layan cita dkt TV, dia layan lappy...
haha....terbaik kan..









p/s : sayang budak kenit ney sangat2.
:)

ok..
bye

1 comment: