Click Me Ok..!!

Thursday, February 16, 2012

Y.E.H.


As salam..

Y.E.H..= Year End holiday...
haha..
Poyo kon...
ENtry yang dah basi..
Sepatutnya aku start tahun ney dengan entry ney..
Tapi disebabkan time tue aku kalut dengan exam
hence, only now baru aku berkesempatan nak publish..

Biar lambat asalkan publish jugak..ye dakk..!!
:)

So last 30 n 31 Dec aku n family g bukit Merah...
Just spent 2D1N..
hehe...Semua ney plan aku n ayah aku la..
Since aku dah nak exam n ayah aku nak restkan otak dia b4 masuk tahun baru...
Terus terkeluaq idea nak g Bukit Merah..

hurm...
Pictures can tell 1000 words..
Okey ney memang ayat yang sangat kena pada masanya..
Malas berbelog tapi nak jugak..!!
hehe


 Ada something happened time ney..
Tapi biarlah rahsia ek..
Malu..:P

 Suka moment ini..
padahal time ney exam lagi 3 hari saja...

MUka2 dah letih + lapar sebab dh lebih 3 jam dalam air...




 Malam tue pulak sempat sambut Bday boy sorang ney..
Orang lain dah nak masuk 7 tahun dia baru cukup 6 tahun..
Tue la...lahir bulan Dec lagi...:P


Sedeh ja tgk muka Bday boy ney..:P

Aku dgn bday boy..




| Sekian |

No comments:

Post a Comment