Click Me Ok..!!

Sunday, January 29, 2012

My 3rd Semster..:)

Assalamualaikum...

Semester ke3 baru saja melabuhkan tirai...:)
Baru x baru sangat la kan...
Dah hampir 2 minggu pon...
Tapi baru hari ini aku ada masa nak story mory sikit..

Semester ke3 dah setel..
muncul pulak semester ke4.
pastu sem5 pastu sem 6 pastu hooray..?!!!!
hehe..

| Semester 3 |
- Sem yang agak best-
-Dapat kawan baru.lect baru, pengalaman baru-
- Baru sedar sekarang ney ak tgh wt degree-
-Dah xley harap lect suap ja memanjang-
-Kena pandai cari nota sendiri-
-Boley bilang dengan jari saja bapa hari aku tidor awal-
-Boley bilang dengan jari saja berapa hari sepanjang 1 sem aku xda assignment or quiz or test or PBE-
-Xboley bilang dengan jari berapa kali aku bersuka ria dengan star5-
sebab terlalu banyak..Pantang ada masa lapang..hehe
- aku semakin matang-
dah 22 dah pon.bukan budak2 lagi dah..:P
-Lebih kenal orang disekeliling-

Cukup la kot setakat ney..
kang berjela jela pulak entry aku..
:P









okey..
_BYE_

No comments:

Post a Comment