Click Me Ok..!!

Saturday, February 18, 2012

Orang...

As Salam...

Lain orang lain ragamnya...
Ya...Aku percaya itu..
Rambut sama hitam tapi hati lain2..
Jangan disangka muka yang baik tiada jahatnya..
Sebab muka tue boley tipu kita..
Boley dibuat2..
Macam orang putih selalu kata..
Don't judge a book by it cover..
Kan..?? kan..?? kan..??

Semakin lama kita hidup, semakin lama kita akan paham dengan kerenah manusia..
Macam aku, Sepanjang 21 tahun,9 bulan n 3 hari hidup dimuka bumi ney..
Banyak r jugak ragam manusi yang aku dah jumpa..
Yang baik, yang jahat, yang hipokrit..
Yang camtue , yang camnie n macam2 jenis perangai lagi la...

Kadang2 seronok tengok gelagat orang..
Sebab benda tue reflect diri aku sendiri..
hehe
Aku taw aku pon bukanlah seorang yang baik..
Cuma aku berusaha untuk jadi baik..
Xsalah kan..??
Aku jugak pernah jadi jahat..
Oppss..Bukan jahat..nakal je kott..
Biasa la..
Nama pon remaja kan..
Semuanya nak dicuba...

Tapi apa nak heran..
Nobody is perfect..
rite..????




No comments:

Post a Comment