Click Me Ok..!!

Wednesday, February 15, 2012

Pasangan Hidup..

Assalamualaikum..

Aish..minggu ney entry aku berkisar tentang makhluk Allah yang bernama Lelaki saja..
Xtaw kenapa.
Dah nak sampai seru kot..
Muahaha..gelak gatai

Aku bet masing2 punya ciri2 tersendiri dalam mencari pasangan hidup
Same goes to me..:)
Aku pon ada ciri2 tertentu untuk cari bakal ADAM aku..
Tapi x semua bernasib baik dapat pasangan sebijik macam diorang impikan..

Even kita ada garis panduan tertentu tapi kadang2 bila dah jumpa yang berkenan dihati 
hilang terus ciri2 semua tue
Bak kata mak aku...
Yang botak pon nampak hensem..
Yang kurus keding pon nampak sasa
Cam abang Aaron Aziz tue..
Bila pikir2 balik betol gak apa yang mak aku cakap tue..
Aku tengok kawan2 aku pon ada camtue..
Awal tue beria ja nak laki camtue la camnie la..
Last2 yang 2 jugak diorg berkenan..
Tapi Sebab dah sayang kan..


Hurm..Bercakap pasal ciri2 pasangan hidup ney..
Aku pon ada ciri2 terntu..
Tapi x nak r beria sangat kan..
Cukuplah kalau si dia tue
Sayang aku sepenuhnya...
Boleh terima baik buruk aku..
Boleh terima family aku seadanya..
Dan yang paling penting boleh bimbing aku dunia dan akhirat...





So, apa pulak ciri2 pasangan hidup kamu2 semua..????






| bye|








2 comments:

  1. betul.
    walau banyak macam mana pun ciri-ciri lelaki idaman kita, tapi kalau dah ditakdirkan jodoh kita dengan lelaki yang kontra dengan ciri-ciri idaman, kita tetap akan berbahagia...(^_^)

    ReplyDelete
  2. yup..setuju...
    just wait n see spalah pasangan hidup kita tue n terima dia seadanya...insyaallh kita juga akn berbahagia..:)

    ReplyDelete