Click Me Ok..!!

Wednesday, January 25, 2012

Awak suka saya x????

Yup...Saya suka awak..!!!
Saya suka Hilman Yong sangat2..
Saya nak jumpa awak...:(


hiush..Dramanya aku malam ney..
Semua ney penangan novel ney la..


Baru saja habis baca semalam...
Serius best weh..
Xsia2 aku beli novel ney..
Xsia2 jugak aku x keluar rumah semata2 nak habiskan novel ney dr pagi sampai la malam..:)
banyak ilmu baru aku dapat dr novel ney...
yang paling best...
Aku sangat sukakan watak Hilman Yong aka Damien..
Seorang mualaf yang sangat baik akhlaknya, sangat berjaga dari segala segi, dan sedikit NAKAL...=D
Part nakal tue yang paling best..!!
AKU SUKA...mood gatal mai dah

Ya Allah..
Aku pohon padamu 
Temukanlah aku dengan lelaki yang akan menjaga aku seumur hidupnya,
 menyayangi aku sepenuh hatinya tetapi tidak melebihi kasihnya padaMu ,
menerima baik burukku,
 menjadi ayah kepada anak2ku, menantu lelaki kepada ibu dan ayahku 
dan lelaki yang akan menjadi syurgaku 
kerana syurga seorang isteri adalah suaminya...



Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam dalam sebuah hadis yang diriwayatkan oleh Aisyah Radhiallahu Anha bermaksud:

"Aku pernah bertanya kepada Baginda: "Siapakah orang yang paling berhak ke atas isteri ?" Baginda menjawab:"Orang yang paling berhak kepada isteri ialah suaminya". Kemudian aku bertanya lagi :"Dan siapakah orang yang paling berhak ke atas suami?" Baginda menjawab:"Orang yang paling berhak ke atas seorang suami ialah ibu kandungnya."







p/s : Aku teringin sangat nak jumpa lelaki sebaik Hilman yong..
       Persoalannya wujudkah lagi lelaki seperti itu??
Layakkah aku untuknya..???
Jawapannya..??????




ok..bye

2 comments:

  1. saya jugak suka novel ni...my feveret novel setakat ni...

    suka kan watak hilman yong tu...owh how i wish i found someone like him...

    ReplyDelete
  2. i need you >> http://rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com/2013/07/i-need-you-novel-sponsorship.html

    ReplyDelete