Click Me Ok..!!

Monday, January 23, 2012

Here I am..:)

Assalamualaikum...:)
ni hao ma..??

Lama sangat aku menyepi kali ney..
Exam pon dah abis 17 haritue..
Alhamdullilah..everything was ok..
padahal banyak ja yang aku hentam
Tunggu result jela nanti..:)

Sekarang aku sudah mula bercuti semester..
Mengisi masa2 yang terluang dengan perkara2 yang aku suka..
Baca novel, mengukur jalan, bersuka ria dengan kawan2 n family, tengok tv, 
dan
tido.....hehehhe..
Nak tebus balik tidur yang x cukup sejak sebulan yang lalu...:)

Cuma....
Sejak beberapa minggu ney mood untuk berblogging sangatlah kelaut..
Malas memanjang..
Asal buka ja blogspot terus xda idea nak tulis apa..
Padahal banyak ja yang aku nak kongsi..
Banyak ja piccy2 yang aku nak tempek..

xpa2..akan aku bloging satu persatu...
till then...
dada...
:)






No comments:

Post a Comment