Click Me Ok..!!

Sunday, January 8, 2012

Berbowling-ing bersama mereka...:)

Assalam Peeps..!!!
fuuhhh..akhirnya muncul jugak entry pertama aku untuk tahun 2012..
Mulakan hari dengan senyuman walaupun pagi tadi x sempat nak senyum pown...haha..
Apa aku merepek ney..???
sudah..
Actually aku masih lagi dalam mood exam..
Baru saja habis jawab peper ke-3 pagi tadi..
Sebab tue x berapa nak betul sangat
Paper PD..Personal Development.
Hurm..xberapa confident dengan paper tue sebab aku x hafal habis pon..
Aku jawab ikut logik sahaja..huhu.
Harap2 xsangkut la..
Bukan aku x nak hafal ya..Cuma masa x mengizinkan..sempat hafal 3/4 saja.

Petang tadi aku n budak2 Bmb3Ab berbowling-ing with lecturer kitorang En.Azlan...
hehe..
Sangat enjoy ok..
Dapatlah jugak hilangkan stress yang terkumpul sejak start exam haritue..
 Lepas saja habis main terus kitorang g Kuala Perlis..
Shoru time..:)
n the best part is dapat makan free....
Fully sponsored by En.Azlan...
Tengs alot Sir...
Sayang sir lebih r camnie..
:P

Malas nak story panjang2..
Bak kata orang...let the pictures tells everythings..:)

muka tuan tanah sensorang tue wajib.:)











sangat enjoy walaupun sangat letih..
:)
byebye...

No comments:

Post a Comment