Click Me Ok..!!

Tuesday, October 4, 2011

Muka Lagend tapi hati Cute...8P

As Salam peeps..!!

Entry ney aku tujukan khas untuk Erna tersayang.. 
One of my Star5..<3

see...
rock kan..:P
calon angkt berat 2017..:)
see..cute kan...???

Sebab memang tajuk entry ney sangat sesuai dengan dia...:P

Apsal aku tetiba ja wat entry ney..???
Sebab aku tengah xda kerja plus teringat ayat yang Erna sebut semalam time kitorang tengah buat past year Finance..

Kalau korunk tengok Erna ney mesti korunk akan cakap dia ney jenis yang kasar or ganas...
Yess...Korunk sangat la betul...
Sebab dia memang kasar pon...
Ganas pon..
Rock pon ye jugak..
hehe

Tapi disebalik keganasan dia tue terselit kecuteannya..
haha..
Hati sangatlah lembut..
Mudah tersentuh ok..

Aku rasa dia cute bila dia makan berketol2 Ayam...
Aku rasa cute bila dia xkesah pon nak habisakan RM50 semata2 nak beli ayam..
Aku rasa dia cute bila dia suka makan coklat bila dia takut..
Aku rasa dia cute bila dia malu..
Aku rasa dia cute bila dia suka buat lawak mengong
Aku rasa dia cute bila dia-----------(Erna sila sambung cepat..!!!)



Moral of the story :
Jangan menilai seseorang dari luaran sahaja...

* bye.*





No comments:

Post a Comment