Click Me Ok..!!

Saturday, October 1, 2011

Penghujung September..:)

Assalamualaikum n hye semua...:)

Fuhh..dah seminggu lebih aku menyepi..
Sawang pon dah mula memunculkan diri..
Tapi nak buat macammana..
Aku sangatlah buzy dengan class..
Lagipon class aku sem ney gak pack..
Ari2 ada class..
Pagi sampai petang ok..

Plus line berukband umah ney serius macam siput ba**...
Terus hilang mood nak online..
Nak blogwalking pon susah..
Berjanggut jugakla nak tunggu dia loading..
last2 aku tutup ja lappy..
Abes cita..hehe

Semalam aku p open house salah sorang classmate aku...
haish..raya dah habis pon still ada open hause ek?
Xpala..Open house ke x aku x kesah..janji dapat makan free..
hehehee....

Then terus aku p lepak Kola dengan star5..
wahh..lama kott aku x p kola..
Last p b4 puasa aritue..

So semalam saja2 la myinggah situ dengan harapan dapat la sedut angin tepi pantai...
tapi nan hadooo jela ye..
Angin kipas umah aku best cikit..
walaupun kecewa ,bergambar tetap bergambar ok...










Seyes weh dah lama rasanya aku x bergambar dengan star5..
A little bit sedey sebab x cukup kuota..
Insyallah ujung bulan ney kot dapat jumpa miera..
waaa...Rindunya....:)

till then...
tatatititutu.....
:)










No comments:

Post a Comment