Click Me Ok..!!

Tuesday, October 11, 2011

Bersengkang mata sambil membuncitkan perutnya puunnnnn...:P

As salam guys and good morning too...

Tetiba ja aku terbuang tabiat mengapdate blog pepagi buta ney...:)
0rang lain best ja buat tahi mata sambil air liur meleleh
Tapi
Aku best je bersengkang mata menyiapkan slide untuk presentation ecok...
ngeeee...
Biasalah..
Aku kan suka buat kerja last minute..:P
*Padan muka*

Sambil prepare slide ney aku n star5 dihidangkan dengan supper yang tersangatlah boley mengembangkan isi perut..

Nak tengok x menu supper kitorang..???
telan air liur sudah....

nasi goreng, keropok lekor n cucuq badak sumbu

Macam lunch dah aku tengok..
Padahal supper ja pon..
hehe..

Memang terbaik r kan..
Supper macam ney..
Memang membuncitkan perut betol..

p/s : haish..kena diet r kalau macam ney...8-)


bYE-byE...:)







No comments:

Post a Comment