Click Me Ok..!!

Thursday, July 7, 2011

Sekali Lagi....=)

Assalamualaikum semua.....:)

Tajuk entry yang xda kena mengena dengan filem Sekali Lagi lokanan SS n LS tue ok..
Cuma tajuk tue ada kaitan dengan kisah hidup aku....
Ok la..xnak merapu lebey2...
Sebenarnyakan......
Sebenarnya kan..................
Aku nak gtaw yang aku dapat sambung Degreee...
Alhamdulillah..Syukur sangat...

Cuma kan..
Yang buat aku frust sikit..sikit jela..
Aku dapat sambung deg dekat UiTM Arau Perlis....



Ya Allah...
Perlis lagi..
Xkasi can langsung aku nak berhijrah..huhu..
Dari kecil sampailah besar asyik dok Perlis saja...
Tapi kan..Bila pikir2 balik...ok jugak dok negeri sendiri..
Apa2 jadi senang..
Plus aku boley balik umah selalu...hari2 pown boley
Aku ney kan anak Manja..ngehehe...

Tapi..
Ada la juga perasaan jelez dengan kawan2 aku yang belajar luaq dari Perlis..
Dapat juga diorang xplore tempat baru..environment baru...huhu

Hurm..Malas r nak serabutkan kepala hotak aku ney...
Apa yang penting..?? kerjasama..
Aku dapat sambung Degree...
ye dak..???




No comments:

Post a Comment