Click Me Ok..!!

Wednesday, July 6, 2011

Sawwadikap.....part II - Floating Market

Hye...

Ok..Sambung balik cita semalam..
Lepas ja balik dari Ice DOme kitorang terus balik hotel...
Petang tue pulak kitorang g Floating Market..
tempat yang agak popular di Hatyai..
Kira tempat yang wajib pergi kalau g Hatyai..

Seruis...food heaven ok kat situ..
Tapi untuk orang lain la..
Bukan family aku..
Sebab 
Makanan dia x terjamin kehalalannya...haha..rosak bahasa..
Makanan dia semua menarik n nampak sedap..
Tapi...kena berhati2..
Ada makanan halal n x halal..
Siap jual sebelah menyebelah lagi..
huhu











Family aku just jalan2 cuci mata saja..
Xbeli apa pown..

Then terus kitorang g night Market...
perghhhh...
Sangat besar ok..!!
Memang x mampu la kaki den ney nak ngukur kesemuanya..
Macam2 ada jual kat situ..
Rasa macam nak borong ja semua..
Tapi terpaksa kawal nafsu coz
Xnak bila balik ja Perlis terpaksa berpuasa sebelum tunggu gaji..hehe
Tapi sempatlah jugak aku beli skirt,kemeja n purse..:)



Tapi kan...tapi kan...
kalau korunk dah berkenan satu2 barang tue baik korunk beli siap2..
Kang x pasal2 ja rugi..
Possibility nak jumpa balik kedai tue sangatlah kecil ok...
Trust me..
Aku dah merasa..
Tapi sory pic dekat Night Market xda coz..
Sangat crouded dengan manusia n aku yang terlebih excited nak shopping..hehe

Tengah hari ecoknya kitorang terus checkout
Balik umah.....
yeayyyy....



Sekian saja jalan2 pusing Hatyai bersama saya..ahakszz...
papai....:P



6 comments:

  1. waaa..macam bet je g night market tue kak gie-ah..
    budget brape ye kalo nak g sane ?

    ReplyDelete
  2. cik puwee : syok la jugk..ngee

    ReplyDelete
  3. jujue : memg best jujue..semuanmcam nak beli..tapi x mampu..ngee..k.g;ah p ngn fmily..so xtaw la bjet bpa..tp murh ja kott..hotel sna murh sja..

    ReplyDelete
  4. waaa..nak pegi lah sem depan..
    hehehehe naek tut2 tue mahal x ?

    ReplyDelete
  5. hehe..murah saja..ikut jauh mna kita nak p...

    ReplyDelete