Click Me Ok..!!

Monday, July 18, 2011

Memasak....:)

Assalamualaikum....

Aku rindu nak memasak with star5..hehe..
Beshh..!!!
Last week sempatlah jugak kitorang memasak bersama..


budak baju itam tue la penyibuk + pengacau utama..:P
sebelah aku tue la chef kitorang..:)
hasil masakan....:)
Tomyam + sotong = beli ok..

Actually aku x masak pown..
Tolong kacau diorang masak adalah.....

Sebenarnya kan.................
Aisshhhhhhhh...Segan gila aku nak cakap...
Aku kan.......
Aku kan.....
haishhh....penampaq satgi kott..!!
yela..yela...nak gtaw r ney..

Aku ...
Sangatlah x pandai masak + x suka memasak..
hehe..
Terus kena reject dengan bakal mak mertua kalau macam ney...

Ntah la..aku pown x tahu apsal aku x minat memasak..
Malas kot..
Mak aku hari2 bising..tapi aku wat dekkkk jela...
Maybe belom sampai masanya lagi aku tunjukkan skill masakan aku kott...
Kalau aku start memasak mesti Chef one n chef two, n chef three x ley cri makan...
kan..kan..kan...
Pengsan....*-*...



ookie..dookie...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............:)

No comments:

Post a Comment