Click Me Ok..!!

Thursday, July 28, 2011

6 Efektif dalam kenangan...:)

As Salam peeps..:)

Kalau masa boley diundur,aku teringin sangat kembali semula kealam persekolahan..
Masa aku standart 6..
Best kot time tue..
Sebenarnya banyak sangat moment2 yang aku rindu sepanjang berada di SKUA
Kalau nak mention semua 3 hari pown belum tentu habis..
So, aku just highlight moment2 yang aku terlalu rindu saja ok..

RINDU...........

# time berebut buat latihan math dalam kertas gelek..
Perghhh..kertas gelek tue..korunk ada..?? nan hadoo

# kayuh basikal pagi2 beramai2 p sekolah..

# nak jaga koop..(koperasi) -Aku dulu pengawas koperasi

# berebut kasih sayang dari cikgu practical.
haha..part ney lawak siot..
Geng2 aku selalu disayangi oleh cikgu practical.
Especially cikgu lelaki kan.
Sampaikan kitorang pernah bergaduh dengan junior kerana seorang cikgu practical...

# nak jadi MC masa perhipunan mingguan..
Aku dulu pegawas sekolah..so adala rotation siapa yang kena jadi MC

# nak jadi tukang tarik bendera atas stage time perhimpunan..
Part ney lagi lawak..
Dulu kan,aku selalu pengsan taw.
Selalunya jadi time perhimpunan coz berdiri tengah panas..
Pernah satu hari aku incharge tarik bendera..
Tengah elok ja berdiri sebelah tiang bendera boley plak aku pengsan..
Sedar2 aku dah ada dalam bilik rawatan
hehe..macam2 la aku ney kan..
Tapi aku xda penyakit apa pown..
Heran2..yang pasti sampai sekarang pon aku xboley berdiri terlalu lama di tempat yang panas..

# lepak dalam bilik SAL

# nak lepak dalam library sambil baca buku untuk projek nilam
Actually aku x baca sangat pown
 Just tulis tajuk buku saja..haha..bagus x..??

#  nak makan bihun sup Mcik Sarah..
Dulu bihun sup Rm0.30 saja...
murah kan..

# time kitorang spend time bersama untuk wat mural dinding clas kitorang
Guna duit sendiri ok..kira hebat r time tue..
Part ney pon ada kisah disebaliknya..Kitorang usung cat dari umah Ezy nak ke kelas..
Ondaway tue cat pulak tertumpah tengah jalan..
Dah xtaw nak wat apa..last2 kitorang cap tangan sendiri..
Ala2 logo body glove..
Penuh r jalan raya tue dengan cap tangan kitorang..
Rasanya sampai sekarang cap tue ada lagi..
Tue pon kalau diorang xletak tar baru la..


2002
boboy...:)
matnih.alif,matblack,paiz,coki,faiz
gegirl..:)
Ezy,Aku,ida,aifa,tikah,jawahir
Ezy,Aifa n Aku...

2002 dalam kenangan...:P


2009-2010


ookie..dookie...
daaaaaaa....................:P

No comments:

Post a Comment