Click Me Ok..!!

Monday, July 4, 2011

Sawwadikap.....part I

Assalamalaikum dan salam 1 Malaysia..
chewah..semangat kenegaraan terserlah...

Dah lama rasanya aku x berblog..Padahal baru 3 hari..hehe..
Ok, arinie aku nak story tentang percutian aku n family ke Hatyai last week.
Dah lama kitorang plan tapi asyik tertangguh ja
Atlast, jadi jugak...

Yang bestnya semua family aku join trip kali ney...
Sangat payah ok nak kumpulkan semua..
Especially abang aku..
Buzy ja memanjang...Apa pown x boley...!!!

Semua moment2 aku n family kat sana sangat berharga ok..
Even kitorang just g for only 3D2N..

Actually piccy sangat2 lah banyak..
so, aku rasa nak buat part I n II..boley x.??
hehe..
Mesti r boley dah blog ney blog aku kan..
Suka hati aku r..

Hurm...aku gerak dr umah lepas solat Jumaat..
Sampai sana around 5 lbh..
then terus check in kat Regency Hotel








Afta maghrib, kitorang terus siap2 nak g dinner..
Payah la jugak nak cari restoran islam yang betul2 HALAL..
Ada satu ja kott kedai islam kat situ..
Nasib baik makanan dia ok..
So, kitorang pown jadila pelanggan tetap kedai tue selama 2 hari berturut-turut..
Last day ja kitorang makan kedai lain..





Afta makan  terus mengukur jalan sekitar Hatyai..
Serius lenguh kaki aku..
Tue pown kitorang x jelajah semua kedai..
just random pick sahaja..








Dah penat mengukur jalan terus balik hotel..
Ngantok sudah...ngee...



bye2 korunk..
Tengs ya korunk sudi baca blog sememeh aku ney...;P










No comments:

Post a Comment