Click Me Ok..!!

Saturday, September 8, 2012

Raya..Raya n Raya lagi..??!!!

Haha..tajuk cam pasrah sja kan...
opps...lupa..
Assalamualaikum guys..???
watcha doing???
Sehat x??
ok..just nak sambung lagi entry raya aku...
haha..over betol..
Raya dah sampai penghujung tp still lg update pasal raya..
Tp xda hal kot since raya kan sebulan...:P

Raya ke5 jugak antara raya yang paling penat..
Penat bergelak..
Penat mengukur jalan n ofcos penat membuncitkan pewuttt!!...
hehehe...

That day aku spent time dengan gadis2 aka best buddies aku..
Hampir lengkap semuanya ada kecuali Zana..
Tapi xpa..dah paham..
Dah jd isteri orang ney payah la sikit nak join dgn gadis2 sunti cam kami ney..hahaha

Misi utama adala untuk terjah wedding classmate aku time SMKSH..
Rasa something kot bila lepas sorang, sorang kawan aku bertukar status...huhu...
Tapi xpala..jodoh diorang dah sampai kan..
Tunggu jodoh aku la pulak..:(

And time tue jugak dapat jumpa akak2 senior and ofcos classmate and budak2 asrama..
Sebab dulu aku pernah duduk asrama
Tapi 2 tahun..
patu dh kena kick off..haha..
nanti2 la aku story yang tue..:P



S.A.H.A.B.A.T
Sayang semua ketat2..:P


Sambung lagi

 Beraya di Pizza hut...
Bertea time disitu..:P
haha..kan dh kata hari membuncitkan pewutt...
Memang betol2 buncit la..:)



<3 <3


Malamnya pulak sambung beraya lagi.
Kali ney terjah rumah cikgu Adzhar pulak..
Cikgu yang pernah ajar math masa drjah 6..
Satu2 nya cikgu yang masih keep in touch..:)

Menu pulak sgt la best..
Nasi lemak ayam panggang..
Memang perghhh...
Lain dari menu2 raya..hehe
Memang bertambah tambah la makan..tapi bukan aku ya..
Tapi budak2 laki..
hehe..

MUka2 yang perabeh makanan kt rumah cikgu...

 Kami makan sikit jer....haha
motif..??

Ua gang...
Masih bersama...
Hopefully this friendship last forever...


OK2..Terpanjang pulak entry kali ney..
Harap2 xda lg la entry raya..
Tunggu raya haji la pulak...
Till then....
tatatititutu....
:)


No comments:

Post a Comment