Click Me Ok..!!

Thursday, September 6, 2012

Cerita Kahwin...:)

Assalamualaikum 

Seperti yang dijanjikan..
Hari ney aku nak teruskan kemeriahan raya aku untuk hari yg ke3..
Hari raya 3 hari yg sangat penat untuk aku..
Penat to the max..
Pg kawan aku bernikah..
Petang attend open house junior aku..
N malam pulak buzy melayan tetamu dkt rumah..
Memang btol2 raya..:P

Haritu sorang lagi kawan aku melangkah maju setapak
Daripada seorang yang bergelar Cik kepada Puan...
Alhamdulillah...
Seronok sangat bila melihat orang yang kita sayang tersenyum gembira...:)

Majlis akad nikah bermula selepas zuhur..
Alhamdulillah..
Dengan sekali lafaz kawan aku tue dah sah menjadi isteri orang..
Tahniah yunk..
Wish ur marriage last forever till Jannah..Amin..

 Sesi membatalkan air sembahyang..:)

 gadis2 bersama pengantin of the day...:)

:)





Hari Sabtu pulak majlis resepsi dkt rumah pengantin perempuan...
As usual aku harus r ada disitu..
Menyibuk apa yang patut..
Part ney best sebab dapat kumpul ramai2..
Semua Ua gang ada sekali time tue..
Dapat juga jumpa kawan2 skolah rendah yang memang jarang brjumpa..
Dah macam reunion gitu..:P

Okeyla..malas nak cerita banyak..
 Let picture tells averything...
Sebab aku dh malas nk menaip ney...
do enjoy...:)






 Ua gang..Tp still x cukup 2 orang











Wassalam...:)


No comments:

Post a Comment