Click Me Ok..!!

Saturday, June 16, 2012

Sabtu yang bOsan..:)

As salam peeps..:)

Pejam celik pejam celik dah pon masuk pertengahan bulan Jun
Pejam celik pejam celik jugak tinggal lagi seminggu sebelum start final exam..
How time flies kn..
Xsedar pon..

This week n next week merupakan hectic week for me..
Semuanya nak disetelkan dalam 2 minggu ney..
Segala macam jenis assignment, test, projek paper n presentation nak kena pikir..
Adushhh..
Sangat la xsempat...
Mula la tidoq x lena, makan x kenyang, mandi x basah...
Aahhh..tipu ja tue...Padahal mkn semua cukup..siap terlebih lagi..:P

Sebab ney jugak la aku dah berkurun x update blog..
Sangat la xsempat ok...
Blogwalking pon dh jarang..
Kalau ada pon curi2 ja..
Sambil siapkn projek paper sambil on9..
hehe...Orang tua2 kata..
Sambil menyelam minum air..:)

Baru hari ney free sikit..Tue pon sikit jela..Esok dah nak kena study plk..
Next week ada 3 test ok..
Anyone nk tolong jawabkan test tue utk aku???
Nyiru tapak tangan stadium Uitm aku tadahkan...
Eh betol ka pantun aku tue???
Kahkahkah..belasah jela...:P

Tengah boring2 ney aku tergodek pic2 lama..

Ney pic aku 4 tahun yg lalu..
Time aku 18 thn

Ney plak pic aku thun ney..
22 tahun..

Nampak x perbezaan kat situ
Pipi dah macam pau grg
 Naik berkilo-kilo....
Waaaaaa..Xsukanya...:(




Bye...
lalalalala...






No comments:

Post a Comment