Click Me Ok..!!

Wednesday, March 28, 2012

Bersuka Ria di petang hari....:-)

Assalamualaikum..
Hye guys...:)
Watcha doing??
Ada sihat ka???

Makin hari makin suntuk masa untuk aku..
Dengan jadual harian sebagai student yang semakin padat.
Ada ja xtvtnya tiap2 hari..
Mana dengan study,dgn test yg dah mula dapat tarikh,dengan segala esement yang mula menyesakkan minda..
Dengan berbadminton,berbola jaring dan berulatbuku bersama Novel..
Memang rasa sekejap ja masa tue..

hurm..Sebelum lagi banyak aku membebel lebih banyak better korunk indahkan mata dengan piccy2 gedikz aku bersama star5..
Indah la sgt kan..xpa2..Kalau xnk tgk pon xpa..
Nmpk button X atas tue..Tekan ja situ..habis cita..:P

Ney last week punya cerita taw..
Aku kan suka cerita benda yang dah basi...huhu


Lokasi : Kuala Perlis
Tujuan : bersuka ria sementara masih ada ruang..:P

 Payah betul pakai tudung ney..
Asyik terpenyek ja disapa angin..

 My Housemate yang sangatlah "GILA"
sayang korunk ketat2.





 Housemate aku aka Makcik kering...
sangat sekeping..
nak ja aku bagi isi2 lebih aku ney untuk dia..
F.O.C

 Gadis2 pantai..
menghayati indahnya Ciptaan DIA.



Xsabarnya nak tngu nxt week...
Star5 akan kembali berlima...
weeeee..bestnya...:P

| BYE |

No comments:

Post a Comment