Click Me Ok..!!

Sunday, December 18, 2011

mumbling..:)

Assalamualaikum...:)

Hye shemua..:)
Lama betol aku menyepi kali ney..
x hilang kemana pon..
Masih lagi dibumi Arau..

BAnyak sangat kerja aku 2 minggu ney...
Sampai nak on9 pon x sempat...
Apatah lagi  nak buka blogger tab...
Memang x r kan...
So sory ya..
Even aku taw xda sapa pon nak baca blog aku ney..
Tapi aku still rasa bersalah coz aku mengabaikan blog kesayangan aku ney..:(

Hurm..actually xda apa pon nak story..
Sebab memang xda story best pon skang ney..
Dah ari2 life aku sama saja..
Assignment test quiz presentation...
Menghadap yang tue saja hari2..
Sangat busan ok....

Semalam aku teman abang aku tengok cita songlap...
Sapa dah tengok cita tue...???
Apa korunk rasa tentang cita tue..???
Hurm....
Pada aku la kan..Xbest langsung....
Rasa rugi saja bayaq duit tiket..
Baik tengok cita Ombak rindu lagi berganda bagusnya..huhu..
Mentang2 la dah tengok Ombak Rindu 2 kali..:P

Tapi seyes weh..
Xbest...xyah r g tengok..
Bak kata kawan aku tengok saja kat youtube 2 minggu lagi..kompom kuaq..haha...
Ending dia pon tah hapa2..
huhu..

hurm...Panjang plak aku membebel hari ney...
Macam mak nenek kan..:P
haha

|Bye|







No comments:

Post a Comment