Click Me Ok..!!

Saturday, February 16, 2013

Selamat Hari Lahir Ayah..:)

Assalamualaikum n Hye uolss..:)

Alhamdulillah...
Sejak akhir2 ney asyik dapat berita gembira saja..
Bukan saja untuk diri aku sendiri tapi untuk famili aku dan juga kawan2 rapat aku..
Syukur sangat2..

Dan semalam..
Aku dapat bagi hadiah yang aku kira terbaik sempena hari lahir ayah aku yang ke-60semalam..
Timing yang sangat cun aku kira..
hehe



Ni la hadiah yang aku mampu bagi kat ayah aku..
Alhamdulillah...
Dia tersenyum gembira
Syukur sangat2..

Rasa sangat bertuah kerana dapat buat ayah tersenyum di pagi hari...
Apa2 pon Selamat hari Lahir ayah..
Terima kasih kerana menjadi ayah yang terbaik untuk kakak selama ini..
Kakak doakan semoga ayah dipanjangkan usia,dikurniakan kesihatan yang baik dan dimurahkan rerzeki selalu..
I love u so much..

with love..
Kakak
:)

No comments:

Post a Comment