Click Me Ok..!!

Sunday, February 10, 2013

Back after a long hiatius


Assalamualaikum peeps...:)

At last...i'm starting to post something here...
congratz to me..!!
Tapi kinda difficult sebab dah lama rasanya x story mory dalam blog sendiri..
Asyik blogwalking blog org lain ja..
Sampaikan blog sendiri diabaikan...
sob sob..

hurmm...
Actually aku tgh blur skarang ney..
Xtaw nak type apa..
Asyik backspace ja..Shame on me kan...

Aku sehat ja selama ney..
X hilang kemana mana pon..
Masih dibumi Perlis permai lagi mempersona...:P
Cuma mood nak kongsi cerita ja yg entah kemana..

Tapi insyaallah..
Starting from today i'll try to write it here as frequent as possible..
Hopefully tercapai la hajat aku ney kan..

korunk mesti rindu aku kan...
acecece...ngaku jela...
Haa ngaku pon...


Nah sekeping latest piccy aku..
Jangan tanya kenapa aku sekarang sangat boolat n montel..fullstop..


p/s : ioull nak ucapkan selamat tahun baru kepada uolls2 semua..
nak jugak wish even tahu diri ney sangattlah ketinggalan..
And have a nice long holiday peeps..:)

No comments:

Post a Comment