Click Me Ok..!!

Thursday, January 2, 2014

Hello 2014!

Assalamualailaikum guys!!!

Finally.. 2014 has popped out! 
And today is the second day of 2014..
Alhamdulillah I'm still breathing..
Syukur ya Allah sebab masih panjangkan umur aku sehingga detik ini...

phewww!!
lama x berbelog wei..dh x taw nk cerita apa..
Padahal banyak sangat yg terjadi kt aku sepanjang 2013 yg lalu...
banyak yg aku x share dalam ruang yang aku anggap istimewa untuk aku...
maafkan aku sebab hanya pandai berjanji tapi x pandai kotakan..
:(

ok2..xnak sedey2..
xnk membebel banyak sgt..
Bukan korang kisah pon kan...:)

2013 had taught me so many things.
From bad to good, tears, joy laughter, heartbreaks...
Too many things to list down..
But  above all, I'm grateful because all that make me become stronger than before..

I'm fortunate for He was blessed me with beautiful things even though there are at times where I went through hardship but indeed He is the Best Planner..:)

Ok.. lets recap my 2013  guys! ..:)




berpratikal di JKR Perlis..
Bukan pilihan pertama tapi itulah yang indah...
Terjalinnya satu persahabatan yang insyaallah akan aku jaga selamanya...
sayang korang ketat2 weh..:)



Submitted my research paper...
Phewww!! 
agak mencabar buat 2 kerja dlm 1 masa..
But Alhamdulillah.. setel semuanya..:)



nonono..jgn buat spekulasi naa..
I'm not married yet!
Abang aku yang kahwin..
So welcome to the one and only akk ipar in our little family...
:)



shortvacay with my bff...
Melaka ja pun..
But it was totally fun...:)


I tried archery for the first time...:)
It was hard at the first sebab bg aku berat jugak la pemanah tue..
Tapi lama2 ok la...
Hope to have a second time..
Guys!! pliss belanja aku main satu game...:P



yeayy!!!
I'm fficially graduate...
After 5 years being a Uitm Student ..
Now I'm officially a degree holder of BBA Finance...




Penutup 2013 dengan family vacation...
Yang ney lagi la dekat..
Negeri jiran sahaja..
Langkawi...;)
Dekat ke jauh bukan ukuran sebab bg aku  time2 bersama family is a good quality time..
Spent 24/7 with them..
Alhamdulillah...

Basically hidup aku Xda la best mana on..
Tapi aku syukur untuk semua itu...
2013 yang banyak mengajar aku..
Erti persahabatan, erti kelukaan erti keseronokan...
Setiap orang yang aku jumpa membawa satu cerita dalam kamus hidup aku..:)
Menjadikan aku serang yang lebih matang..

utk kwn baru yang suruh aku mention nma tue kn...
hye awak..:)
hahahaha


Hopefully perjalanan aku untuk tahun 2014 lebih indah..
2014 akan aku coretkan dgn ceritera2 hidup yang lebih baik dari 2013..
Insyaallah..:)
Amin...

Have a good new year guys!





No comments:

Post a Comment